جستجو کردن

کود مایع ماهی

کود مایع ماهی

تجزیه ﺿﻤﺎﻧﺖ ﺷﺪه(W/W٪)

نیتروژن کل (N) : ۴.۲۰

فسفر قابل استفاده (P2O5) : ۳.۷۲

پتاسیم محلول در آب (K2O) : ۳.۹۷

ماده آلی (OM) : ۹.۱۸

ﮐﺮﺑﻦ آﻟﯽ (OC) : ۵.۳۴

آمینو اسید کل : ۶.۰۶

اﺳﯿﺪ اﻣﯿﻨﻪ آزاد : ۱.۹۴

دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﻣﺼﺮف

ﻣﺤﺼﻮل
آﺑﯿﺎری (در ﻫﮑﺘﺎر)
ﻣﺤﻠﻮل پاشی (در ١٠٠٠ ﻟﯿﺘﺮ آب)

درﺧﺘﺎن ﻣﯿﻮه، زیتون، ﺗﺎکستان

۵ ﺗﺎ ۱۵ ﻟﯿﺘﺮ

۳ ﺗﺎ ۵ ﻟﯿﺘﺮ

ﭘﺴﺘﻪ

۵۰ﻟﯿﺘﺮ

۵ ﻟﯿﺘﺮ

ﻣﺮﮐﺒﺎت

۵ ﺗﺎ ۱۰ ﻟﯿﺘﺮ

۱/۵ ﺗﺎ ۲ ﻟﯿﺘﺮ

ﮔﯿﺎﻫﺎن زراﻋﯽ، زینتی

۴ ﺗﺎ ۷ ﻟﯿﺘﺮ

۲ ﺗﺎ ۳ ﻟﯿﺘﺮ

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

عکس محصول

معرفــــــی:

کود مایع ماهی شرکت آرزوی ﺑﻬﺎر ﺑﻪ روش ﻫﯿﺪروﻟﯿﺰ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺷﺪه ﮐﻪ ﺣﺎوی ﺗﺮﮐﯿﺒﯽ ﻣﺘﻌﺎدل از درﺷﺖ ﻣﻐﺬی ها ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻧﯿﺘﺮوژن، ﻓﺴﻔﺮ، ﭘﺘﺎﺳﯿﻢ، اﻣﯿﻨﻮ اﺳﯿﺪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ریز ﻣﻐﺬی هایی ﺿﺮوری می باشد. اﻣﯿﻨﻮ اﺳﯿﺪ ﻣﻮﺟﻮد در اﯾﻦ ﮐﻮد از منبع ﺣﯿﻮانی و ﭼﭗ ﮔﺮد است ﮐﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮ زیادی ﺑﺮ اﻓﺰاﯾﺶ ﺳﺮﻋﺖ رﺳﯿﺪگی ﻣﺤﺼﻮﻻت دارد.

میزان مصرف کود ماهی

کود مایع ماهی به عنوان منبعی غنی و طبیعی از مواد مغذی، در بین کشاورزان و باغداران محبوبیت روز افزونی یافته است. این کود با دارا بودن ترکیبات منحصر به فرد، نقش موثری در انتقال مواد مغذی به گیاهان ایفا می‌کند. با این حال، استفاده بهینه از آن نیازمند درک صحیح شرایط محیطی و نوع گیاه است. در ادامه به بررسی میزان مصرف کود مایع ماهی در باغات، مزارع و گلخانه‌ها می‌پردازیم:

1_ میزان مصرف برای باغات

میزان مصرف کود مایع ماهی در باغات به عوامل مختلفی همچون نوع میوه، شرایط خاک و اقلیم منطقه بستگی دارد. به طور کلی، در باغات می‌توان بین ۲۰ تا ۱۰۰ لیتر کود مایع ماهی در هر هکتار استفاده کرد. با این حال، توجه به نیازهای خاص هر نوع میوه و شرایط محیطی آن در تعیین مقدار دقیق مصرف کود، امری ضروری است.

2_ میزان مصرف برای مزارع

در مزارع نیز بسته به نوع گیاهان کشت شده می‌توان از کود مایع ماهی برای افزایش عملکرد محصول استفاده کرد. میزان مصرف این کود در مزارع بین ۲۰ تا ۸۰ لیتر در هر هکتار متغیر است. باز هم نوع گیاه، شرایط خاک و اقلیم منطقه فاکتورهای تعیین کننده نهایی در مصرف بهینه کود خواهند بود.

3_ میزان مصرف برای گلخانه‌ها

با توجه به محدودیت‌های فضایی و نیاز به مدیریت دقیق‌تر منابع در گلخانه‌ها، تعیین میزان مصرف کود مایع ماهی، نیازمند بررسی و دقت بیشتری است. در این محیط به طور متوسط بین ۱۰ تا ۲۰ لیتر کود مایع ماهی برای هر ۱۰۰۰ متر مربع مصرف می‌شود. با این حال نوع و نیازهای گیاهان گلخانه‌ای، نوع خاک و شرایط آب و هوایی عوامل تعیین کننده نهایی در مصرف دقیق این کود هستند.

با در نظر گرفتن این نکات و با استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده می‌توانید از کود مایع ماهی به طور موثر برای تغذیه گیاهان خود استفاده کرده و شاهد رشد و سلامتی آنها باشید.

ﻣﺰاﯾﺎی ﮐﻮد ﻣﺎﯾﻊ ﻣﺎﻫﯽ

ﺷﻤﺎره ﺛﺒﺖ ﻣﺎده ﮐﻮدی: ۹۳۱۴۳

برای خرید محصول و ارتباط با مشاورین ما:

azbahar.ir

02188175083

www.azbahar.ir

info@azbahar.ir

محصولات دیگر